הננו להזכירכם כי ביום 31 בינואר 2010 יחול מועד דיווח ותשלום מקדמת מס חצי שנתית, לנישומים אשר ביצעו עסקאות בניירות ערך הרשומים למסחר בבורסה (בישראל או בחו"ל) בתקופה מיום 1 ביולי ועד ליום 31 בדצמבר 2009, מקום בו לא נוכה מלוא המס במקור מעסקאות אלו.
במסמך הרצ"ב מובאים פרטים באשר לאופן הדיווח.
מטרתו היחידה של מזכר זה הינה להביא מידע עדכני לידיעת לקוחותינו ואין לראות באמור בו משום המלצה או יעוץ.
אין ליישם את האמור במזכר זה מבלי להיוועץ תחילה עם גורמים מקצועיים במשרדינו.